17 Juuli, 2017

25 suvist lugemissoovitust Apollolt

Käes on südasuvi ehk teisisõnu eestlaste puhkuste kõrghooaeg! See on ideaalne võimalus aeg maha võtta ning lasta kehal ja meelel lõõgastuda. Ühtlasi on see ka parim aeg lugemiseks –  pargis, rannas, koduaias sumedatel suveõhtutel, õdusas kohvikus või mugaval diivanil. Ka siis, kui õues ladistab vihma ja kärgib pikne. Millised aga võiksid need raamatud olla, mis aitaksid sisustada meeldivalt aega ning igapäevasest rutiinist hetkeks väljuda?

Apollo raamatuspetsialistid panid kokku 25 põnevat, kerget ja kaasahaaravat lugemissoovitust, mille seast leiab igaüks midagi inspireerivat.

 

Suurematele raamatusõpradele:

1. Indrek Hargla „Apteeker Melchior ja Gotlandi kurat“

2. Leelo Tungal „Teeleht. Valik luuletusi 1963–2017“

3. Igor Volke „Täiendatud ufopäevikud. Neile, kelle eluraamatus leidub valgeid lehti“

4. Marika Mägi „Viikingiaegne Eesti. Maa, asjad ja inimesed ajastu risttuultes“

5. Isabel Allande „Jaapani armuke“

6. Sheila O´Flanagan „Kadunud naine. Sari Varraku ajaviiteromaan“

7. Adam Haslett „Kui mind enam ei ole“

8. S.K Tremayne „Tulelaps“

9. Mikk Sarv, Kristel Vilbaste „Iseendast algav sugupuu“

10. Paula Hawkins „Tüdruk rongis. Taskukas“

11. Ruth Ware „Naine kajutist nr 10“

12. Paula Hawkins „Into the Water (PB)“

13. Pille Teearu „Tunneme tundeid“

 

14. John Gottman, PhD; Julie Schwartz Gottman PhD jt. „Mida naised tahavad. Käsiraamat meestele“

15. Martina Haag „Midagi on valesti“

 

Väiksematele raamatusõpradele:

1. Helen Käit „Eksinud“

2. Emily Stread „Trikispinner. Tõeliselt ägedad trikid spinneriga“

3. Jeff Kinney „Ühe äpardi päevik: Kannatuste rada“

4. M. Widmark ja H. Willis „LasseMaia detektiivibüroo. Suveraamat“

 

5. Inga Raitar „Väikese Taimetarga 12 saladust“

6. Reeli Reinaus „Maarius, maagia ja libahunt Liisi“

7. Mojang „Minecraft. Sissejuhatus: seiklemine“

8. Angie Thomas „The Hate U Give (PB)“

9. Enid Blyton „Famous Five: 12: Five Go Down To The Sea (PB)“

10. Falcon Travis, Judy Hindley jt. „Spiooni käsiraamat“

 

Raamat on puhkuse parim kaaslane. Toredaid lugemiselamusi!

 

25 Juuni, 2017

TESTIME: Stenders Detox kehahooldussari

Meie Eesti suvi on, nagu ta on: ühel hetkel sajab maa valgeks, teisel tervitab meid aga soe ja päikseline rannailm. Kui see soe rannailm aga ühel hetkel ootamatult ilmub, tuleb päevitusriided ja lühikesed püksid-seelikud kibekiirelt välja otsida. Teinekord võib juhtuda aga, et suurest rõõmust lühikesi riideid kanda võib kiirelt saada hirm nende lühikeste riiete ees ja seda eelkõige just naistel. Kuid miks? Kurja juur on siin naiste suurim vaenlane tselluliit.

Tselluliit ehk teisiti tuntud ka kui apelsinikoorenahk on probleem, mis on ekslikult omistatud vaid ülekaaluliste naiste probleemiks, kuid tegelikult on sellega ühel või teisel moel kimpus ligi 90% naisi, sealhulgas saledad inimesed.

Tselluliidi tekkele aitab kaasa ebatervislik toitumine, vähene liikumine ja vee tarbimine, kuid kindlasti mängib oma rolli ka pärilikkus. Seega tasuks selle tekkepõhjusi suuresti otsida just inimese elustiilist ning vajadusel selles mõningad muudatused sisse viia.

Kui juttu tuleb tselluliidist ja sellega võitlemisest, siis ilmselt ei ole kellelegi võõrad sellised ütlused nagu „kreemist või õlist pole mingit kasu“, „kreemid, mis päriselt ka aitavad, on väga kallid“ või veel hullem – „kui soovimatu tselluliit on juba kohal, siis ega seal midagi muud enam teha olegi, kui temaga koos elama õppida“.

Tegelikult on küll midagi teha ja tegelikult saab seda teha väga lihtsate ja soodsate vahenditega. Üldjuhul kehtib aga tselluliidiga võitlemise puhul ühtne raudne reegel: lisaks erinevate kreemide-õlide-koorijate kasutamisele tuleks regulaarselt ka liikuda, toituda võimalikult tervislikult ning tarbida piisavas koguses vett, sest kreemid ja õlid üksinda imesid korda saata ei suudagi.

Kokkuvõtvalt võikski kirja panna neli lühidat ent kuldset reeglit tselluliidiga võitlemiseks:

- ole aktiivne;

- joo piisavalt vett;

- toitu võimalikult tervislikult;

- masseeri probleemseid kohti regulaarselt ehk vähemalt korra päevas (soovitatavalt massaažiharjaga või -kindaga), kasutades endale sobilikke kreeme ja õlisid.

Et tselluliidiilmingutega võitlemist ise sõna otseses mõttes omal nahal kogeda, võtsime ette kuuajalise testperioodi, kus proovisime Stendersi Detox-sarja kolme toodet: kehakoorijat, massaažiõli ning kehakontuure vormivat seerumit.

Kõiki neid tooteid katsetades peame tunnistama, et kõige raskem oli tõepoolest järjepidevuse ning päevast selle 10 minuti leidmine, et probleemseid kohti masseerida. Tõsi, see oli raske, ent hea tahtejõu puhul kindlasti mitte võimatu, nagu näitab nüüd meie kogemus. Naha regulaarse masseerimisega tegeledes on aga võimalik stimuleerida mikrotsirkulatsiooni ning parandada seeläbi naha elastsust, muuta seda siledamaks ning otse loomulikult vähendada mittesoovitud apelsinikoorefekti.

Täpsemalt kolisid katsealuse vannitoariiulile järgmised tooted:

Detox kehakoorija (14,90 €), mis on pakendi järgi täidetud 100% looduslike koorijaosakestega ja sisaldab 5 essentsiõli: aedpiparmündiõli, bergamotiõli, sidruniõli, magusa ja mõru apelsiniga õli.

Tselluliidivastane massaažiõli (14,90 €) on täiendatud samuti eelnevalt loetletud 5 essentsiõliga, mis on omakorda segatud nahka pehmendava magusmandli- ja viinamarjaseemneõliga. 

Kehakontuure vormiv seerum (19,90 €) on sügavalt niisutav seerum, mis on mõeldud igapäevaseks kehahoolduseks ning samuti täiendatud ülalnimetatud viie väärtusliku essentsiõliga. Samuti on seerumi koostist rikastatud kofeiini- ja neemipuu lehe ekstraktiga, mis omakorda aitab nahka toniseerida ja parandada selle elastsust.

Kuigi silmnähtavalt laialt levinud tselluliidiga meie katsealune küll ei võidelnud, siis nagu naise kriitilisele silmale kohane, leidis ka tema, et kehal on kohti, mis võiksid olla pringimad. Peab tunnistama, et testperioodi jooksul, mil katsealune püüdis ka võimalikult palju liikuda, toituda tervislikumalt kui tavaliselt ning juua ka piisavalt vett, muutusid kohad, mida vähemalt korra päevas unistasti masseeritud sai, ka silmaga vaadates siledamaks. Probleemsetele kohtadele soovitatakse intensiivset massaaži teha kaks korda päevas, kuid kui aus olla, siis meie katsealune nüüd päris iga päev kaks korda masseerimiseni ei jõudnudki... Nagu arvata võibki, juhtus massaaži ärajäämist eelkõige just hommikuti, kui uni oli liiga pikaks veninud ja kell juba armutult seiereid muudkui edasi liigutas.

Kui aga hommikuse massaaži jaoks aega üle jäi, siis eelistasime meie hommikuti kasutada pigem seerumit ja õhtul õli (lisaks 2x nädalas koorija kasutamisele). Seda seetõttu, et hommikul õlimassaaži tehes on hiljem enese riidessepanekuga tükk tegu - seerum see-eest imendub aga kiiremini nahka ega jäta seda rasvaseks, võimaldades skinny jeansid tunduvalt mugavamalt jalga saada ja teele asuda. Kui aga hommikul ei ole kohe vaja riideid selga tõmmata (need oodatud nädalavahetused!), siis on õliga masseerimine kohe hommikul nahale väga tervitatav nähtus.

Pärast peaaegu päris eeskujulikult igapäevaselt massaaži tehes, tervislikult toitudes ning võimalikult palju liikudes (kuigi seda kõike saanuks alati rohkem, eriti mis puudutab toitumist ja liikumist!), võiks lugeda hüpoteesi, et soodsa hinnaga tselluliidivastased tooted tõepoolest silendavad nahka, tõestatuks. Kõige olulisem erinevate kreemide kasutamise juures on aga see massaažiosa, mida peab järjepidevalt tegema, et tõepoolest tulemusi näha. Kärsitutele see ehk niivõrd ei sobi, kuid teisalt ehk aitabki kannatlikust veidi kasvatada? Ütleb ju Eesti vanasõnagi, et kes kannatab, see kaua elab.

Stendersi Detox-sarja leiad Stendersi kauplusest keskuse I korrusel. Lisaks ootavad sind veel kuni 16. juulini mitmed lemmiktooted 30-70% soodsamate hindadega.

 

 

Telli uudiskiri! Ja võida 800 € osturetk!